wejdź na www.metanoja.pl

Jak osiągnąć wyraźne zmiany we własnej sylwetce i uzyskać wspaniały wygląd w naturalny sposób w ciągu zaledwie 6 tygodni?

Z tego ebooka dowiecie się wszystkiego, co jest potrzebne, aby zacząć pracować  nad  swoją  sylwetką.  Wygląd  w  ogromnym  stopniu decyduje o powodzeniu w naszym życiu. Osoby fizycznie atrakcyjne są lepiej postrzegane przez pracodawców i mają większe powodzenie u  płci  przeciwnej.  Niestety  praca  nad  sylwetką  wydaje  się  dość skomplikowana,  gdyż  nie wystarczy  tylko chodzić  na siłownię czy basen  i  oczekiwać,  że  smukła  linia  wykształci  się  sama.  Należy przestrzegać  specjalnej  diety  oraz  systematycznie  uczęszczać  na treningi.  Aby  posiąść  samodzielnie  wiedzę,  która  umożliwi  nam osiągnięcie  wymarzonego  celu,  należałoby  przeczytać  dziesiątki książek  oraz  stracić  miesiące  na  popełnianiu  błędów  na  siłowni.

Dlatego  napisałem  ten  poradnik,  aby  streścić  najważniejsze informacje oraz w prosty i skuteczny sposób przekazać wam wiedzę, która jest niezbędna dla wyćwiczenia idealnego ciała.

Każdy  z  nas  ma  inną  budowę  ciała,  jednak  możemy  pogrupować sylwetki  na  trzy  rodzaje:  szczupłe,  muskularne i  otyłe.  Wpływ na rodzaj  sylwetki  (oczywiście  zakładając,  że  dana  osoba  jeszcze  nie zaczęła ćwiczyć) ma przemiana materii. Im wolniejsza, tym łatwiej przybieramy na wadze (w dużej mierze tłuszczowej). Każdy z nas ma podobne  wyobrażenie  sylwetki  idealnej.  Na  początku  przygody z siłownią  powinniśmy  określić,  jaki  rodzaj  sylwetki  posiadamy, dzięki  czemu  będziemy  mogli  ustalić,  jaki  tryb  treningowy obierzemy. Osoby szczupłe (z szybką przemianą materii) powinny się skupić na wysokokalorycznej diecie (gdyż im odkładanie się sporej tkanki  tłuszczowej  nie  grozi)  oraz  treningowi  na  rozwój  masy mięśniowej,  osoby  środka  (czyli  najlepsza  możliwość  przy kształtowaniu ciała dla mężczyzn – optymalna przemiana materii) mogą zdecydować, czy chcą już tylko rzeźbić uzyskaną genetycznie masę mięśniową, czy budować jeszcze większą muskulaturę. Otyli natomiast  dążyć  będą  do  całkowitej  redukcji  tłuszczu,  stosując trening na rzeźbę i specjalną dietę.

Trening  kulturystyczny  możemy  zaczynać  w  wieku  15-16  lat,  gdy nasz  organizm  jest  już  podstawowo  dobrze  wykształcony.

Rozpoczęcie  ćwiczeń  w  młodszym  wieku  jest  niewskazane,  może doprowadzić  do  wielu  schorzeń,  które  ujawniać  się  będą w przyszłości.  Osoby,  które  nadal  rosną,  powinny  unikać  ćwiczeń w pozycji  stojącej,  gdyż  narażają  kręgi  na  przeciążenia,  mogące powodować skrzywienia kręgosłupa oraz hamować wzrost.

Czym jest TRENING?

Trening  kulturystyczny  bądź  fitness  polega  na  doprowadzeniu mięśni  do oczekiwanego przez  nas stanu.  Bardzo  ważne jest,  aby rozumieć  biologiczny  rozwój  mięśni.  Osoby  zainteresowane rozwojem masy mięśniowej muszą zdawać sobie sprawę, że proces ten  polega  na  odbudowywaniu  mikrouszkodzeń  w  tkance mięśniowej, które powstały w wyniku naderwania ich (poprzez duże ciężary) podczas treningu. Wiedząc o tym, iż nasze mięśnie muszą być przeciążane, musimy doprowadzić je w serii do takiego stanu, aby  nie  mogły  wykonać  już  żadnej  pracy.  Dopiero  kolejne powtórzenia  umożliwi  im  przerwa  (najczęściej  wynosząca  60-120 sekund).  Nie  możemy  przeciążyć  mięśni  w  pierwszej  serii,  gdyż w ostatniej  nie  mielibyśmy  już  sił  wykonać  poprawnie  założonej wcześniej ilości powtórzeń. Dlatego całą swoją energię powinniśmy wykorzystać w ostatniej i przedostatniej serii. Złotą zasadą w pracy nad przyrostami jest łamanie granicy bólu i wytrzymałości. Kiedy nie jesteśmy skupieni, wydawać nam się może, że to, co zrobiliśmy, jest już  szczytem  naszych  możliwości.  Jednak  wystarczy  trochę samozaparcia, aby wykonać jeszcze jedno do dwóch powtórzeń. Te ostatnie, wyciśnięte z ostatnią kroplą potu, są kluczowe w rozwoju masy mięśniowej, wtedy mięsień jest wyczerpany maksymalnie.

Osoby  rzeźbiące  się  nie  mają  tego  problemu,  ponieważ  w  ich treningu  liczy  się  przede  wszystkim  technika  (nie  używa  się  tu dużych ciężarów) oraz dynamika. Ponieważ dla osoby otyłej liczy się redukcja tłuszczu, trening powinien być wyczerpujący i koniecznie zakończony 15-30 minutami ćwiczeń areobowych (jazda na rowerku, bieganie, skakanka etc.).

Perfekcyjny wygląd – kulturystyka i fitness – ebook

Jak osiągnąć wyraźne zmiany we własnej sylwetce i uzyskać wspaniały wygląd w naturalny sposób w ciągu zaledwie 6 tygodni?

Każdy mężczyzna marzy o tym aby jego mięśnie były twarde jak skała, żeby posiadać nadludzką siłę, pragnie zazdrości konkurentów oraz zainteresowania wśród kobiet. Nie ma też kobiety, która nie chciała by mieć zgrabnych nóg, seksownych pośladków czy jędrnych ud i ramion.

Dowiedz się co zrobić, aby woje marzenia o wspaniałej sylwetce stały się rzeczywistością!

Wiem jak ważny jest wygląd w dzisiejszym świecie, osoby fizycznie atrakcyjnie mają znacznie mniejszy problem ze znalezieniem pracy, budzą także większe zainteresowanie wśród płci przeciwnej. Z piękną sylwetką czujemy się pewniejsi siebie i szczęśliwsi. Czasami nie zdajemy sobie nawet sprawy z tego jak mało potrzeba aby znacznie poprawić swój wygląd.

„Od wielu lat czynnie uprawiam sporty siłowe. Posiadam prywatną siłownie na której jestem instruktorem kulturystyki i fitness oraz dietetykiem. Dzięki moim poradom udzielanym bezpośrednio na sali mogę cieszyć swoje oko widząc ogromne postępy wśród ćwiczących. Niedługo mam zamiar sprawdzić się na ogólnopolskich zawodach kulturystycznych, w których mam szansę zdobyć dobre miejsce. W tym poradniku zamieściłem wszystko co najważniejsze aby zacząć tą wspaniała przygodę z ciężarami. Po przeczytaniu całej treści posiądziecie wiedze która w zupełności wystarczy, aby skutecznie i szybko osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Namawiam wszystkich gorąco do rozpoczęcia treningów już dziś, zdziwicie się jak szybko przyjdą efekty.”

– Tomasz Rychlik, autor

Zobacz co znajdziesz w moim ebooku:

  • opis diety na masę i rzeźbę
  • co jeść a czego lepiej unikać
  • szczegółowy opis wartości odżywczych
  • gotowe przykłady diet
  • bezcenne wskazówki prawidłowego odżywiania
  • opis treningów na masę i rzeźbę
  • dokładny opisanie ćwiczeń na każdą partię ciała
  • gotowe przykłady treningów
  • rodzaje i zastosowanie suplementów
  • złote zasady kulturystyki
  • i wiele więcej!

Osiągnij wymierne efekty jakie daje odpowiednio uprawiana kulturystyka stosując odpowiednie diety.

Kupując ten poradnik w przystępny sposób dowiesz się samych konkretnych informacji jak i co jeść. Jak najbardziej prawdziwe jest stwierdzenie że „wyglądasz jak jesz”. Dlatego odpowiednia dieta jest niezbędna dla osiągnięcia wymarzonej sylwetki. Dowiedz się jak powinna wyglądać dieta na masę i siłę oraz na rzeźbę i redukcję tłuszczu.

Zapoznaj się z kompendium wiedzy na temat treningów.

Po przeczytaniu informacji na temat treningu już nigdy nie będziesz w sytuacji kiedy nie wiedziałeś jakie ćwiczenia wykonywać na siłowni. Przeczytasz o głównych zasadach treningu, dowiesz się jak ćwiczyć (opisane zostały wszystkie najważniejsze ćwiczenia na każdą partię mięśniową), skorzystasz z gotowych bardzo dobrych planów treningowych, za których opracowanie trenerzy liczą sobie często duże pieniądze.

„Zapisałem się na siłownię 2 lata temu. Pierwszy rok ćwiczeń nie zauważyłem praktycznie większych postępów. Nadal byłem otłuszczony oraz bardzo słaby. Postanowiłem zapisać się na inną siłownie gdzie instruktorem był Tomek (autor ebooka) i dowiedziałem się, że przez ten nieszczęsny pierwszy rok robiłem właściwie wszystko źle! Po przestudiowaniu wiedzy, która jest zawarta w tym ebooku z olbrzymim entuzjazmem udałem się na „pierwszy” trening. Różnica była ogromna! Nareszcie odczułem że coś ze sobą robię. Moja sylwetka zmieniła się nie do poznania – moja dziewczyna jest zachwycona – zniknęła opona z brzucha a moje ramiona i klatka nabrały męskich kształtów! Z całą odpowiedzialnością mogę polecić tą publikację bo naprawdę warto!”

– Krzysztof Groszyk, zadowolony Klient

Nie ważne czy jesteś otyły, chudy czy po prostu chcesz jeszcze bardziej upiększyć swoje ciało – w tym poradniku znajdziesz swoją drogę do osiągnięcia celu

Ebook porusza problemy zarówno dla za chudych jak i za grubych. Opisuje szczegółowo diety i treningi oraz wszelkie wskazówki dla każdego rodzaju budowy ciała.

Zobacz, co zyskasz stosując się do porad zawartych w tym ebooku:

  • szybki przyrost masy mięśniowej
  • powiększenie obwodów (ramienia, klatki piersiowej, itp.)
  • wyrzeźbienie brzucha
  • znaczny wzrost siły każdej partii mięśni
  • wzmocnienie mięśni
  • redukcję tłuszczu
  • poprawę kondycji i wytrzymałości
  • jędrne uda i pośladki (kobiety)
  • zdrowie i dobre samopoczucie

Ćwiczenia siłowe są najzdrowszym sportem na świecie. Zmniejszają o kilkadziesiąt procent ryzyko zawału serca.

Najnowsze badania w USA dowodzą, że kulturystyka lub inny sport siłowy są zdrowsze od pozostałych popularnych metod trenowania sylwetki (bieganie, pływanie itp.). Głównie dlatego, że na siłowni trenujemy systematycznie wszystkie partie mięśniowe. Również dlatego, że ćwiczymy bardzo intensywnie i regularnie (czego efektem m.in. polepszenie się drożności układu krwionośnego). Wszystko to razem nie dość, że daje nam wspaniale ukształtowaną sylwetkę to jeszcze zapewnia zdrowie na wiele lat.

Twoja sylwetka i zdrowie są bezcenne. Ale po co przepłacać?

Rozpisanie diety i treningu (na 4 tygodnie) kosztuje u instruktora nawet 100zł! Informacja u trenera która będzie cię kosztować kilkadziesiąt złotych jest jednorazowa! Nie można wykonywać wciąż tego samego treningu – grozi to przetrenowaniem i brakiem efektów!

Kupując ten poradnik sam sobie będziesz trenerem na całe życie za kilkakrotnie mniejsze pieniądze.

Advertisements

Skomentuj artykuł! Dziękuję!

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Chmurka tagów

%d blogerów lubi to: