wejdź na www.przemyslawpufal.pl

Tania książka

Książki po niewiarygodnie niskich cenach

Witaj!

Mam sporą biblioteczkę. Zarówno książek tradycyjnych jak i książek cyfrowych. Ulubionych powieści, książek niezbędnych w każdym domu, albumów i wiele innych.

Ale nie piszę o tym, aby się tylko pochwalić. Część z tych książek zakupiłem po naprawdę niskich cenach. Jeśli chodzi o zakup książek, to jestem jak doświadczona gospodyni domowa w trakcie zakupów spożywczych: nie przepuszczę żadnej okazji!

Na przeglądanie ofert trzeba mieć jednak czas i cierpliwość. Dużo czasu i dużo cierpliwości.

Dlatego stworzyłem coś w rodzaju własnego automatycznego systemu, który informuje mnie o książkowych promocjach, zniżkach, obniżkach, wyprzedażach książek.

Mam więc propozycję: jeśli chcesz również korzystać z takich podpowiedzi, to płać mi 1000 zł miesięcznie! Nie, to oczywiście żart!

Wystarczy, że zapiszesz się na moją specjalną listę>>> , a codziennie dostaniesz e-maila, dzięki któremu zaoszczędzisz na kupnie książek. Czy to dla siebie, czy to do pracy, czy też na prezenty.

Książkowe okazje>>>

Tak więc zapisz się już teraz i zacznij oszczędzać.

Będziesz otrzymywać informacje o promocjach nowości, przecenach bestsellerów itp. 

Tania książka>>>

Pozdrawiam!

Przemek Pufal

 

Skomentuj artykuł! Dziękuję!

Chmurka tagów

