wejdź na www.metanoja.pl

Witaj !

 Być może orientujesz się, że napisałem kilka publikacji. I jedną chciałbym Ci dzisiaj polecić.

Otóż książkę „Po prostu żyj! Klucz do podniesienia jakości Twojego życia” napisałem nie tylko dla innych, ale również dla siebie! Zainteresował mnie temat jakości życia, zadowolenia z naszej egzystencji. Praca nad nią pozwoliła mi zrozumieć skąd bierze się nasze niezadowolenie, jak zamienić je na poczucie spełnienia w życiu.

Po prostu żyj! Oto jedna z opinii na temat książki:

Książka dla ludzi, którzy chcą osiągać sukcesy w życiu osobistym jak i zawodowym. Gorąco polecam !!!  Mariusz Ocaluk, przedsiębiorca.

 Dość chwalenia się!

A PREZENT?

Osoba, która zakupi z lonków tu zamieszczonych drukowaną wersję książki i prześle mi ( przemyslawpufal(małpka)gmail.com ) potwierdzenie zamówienia i wpłaty, otrzyma ode mnie dostęp do jednego z kilku napisanych przeze mnie ebooków.

Po prostu żyj!

Pozdrawiam!

Przemysław Pufal

PS. Pamiętaj, że prezent jest dla kupujących wersję drukowaną „Po prostu żyj!”

Skomentuj artykuł! Dziękuję!

Chmurka tagów

