wejdź na www.metanoja.pl

O lenistwie

Kto nie lubi leniuchować, ręka w górę! No, prawie wszyscy podnieśli. A ci, którzy tego nie zrobili – do lekarza!

Pracoholicy nie mają lekko. Piętnują ich nawet na tym blogu. Nie to było moim zamiarem. Można lubić pracować, ale kiedyś w końcu trzeba odpocząć. Nie wspominam już jak rodzina może cierpieć, gdy tata, mama, mąż czy żona cały dzień w pracy. Całymi tygodniami w delegacjach. Jak w znanym dowcipie, gdy tata wraca z długiej delegacji, a dziecko pyta co to za pan…

Inny problem mają takie patentowane lenie jak ja. Odkąd pamiętam jestem leniem. Najchętniej nic bym nie robił… leżał… czytał książki… słuchał muzyki… oglądał ciekawe zdjęcia… Ech, marzenia!

Ale się nie da! Rzeczywistość nie pasuje do moich wyobrażeń o niej, albo ja nie pasuję do rzeczywistości. Któreś z nas musi się zmienić, bo kompromisu chyba się nijak nie da zawrzeć. Jak do tej pory to świat zewnętrzny wygrywa a ja się strasznie męczę…

Moim ulubionym zajęciem w pracy jest liczenie co tydzień, ile mi jeszcze pozostało do emerytury. Dużo, stanowczo za dużo.

Cóż.

Napisałbym coś jeszcze, ale już mi się nie chce… 

<<<ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER I ODBIERZ DARMOWE BONUSY>>>

Skomentuj artykuł! Dziękuję!

Chmurka tagów

